Prve ure in noči za volanom!
Sprva ko odpreš dodobra zaapkirano škatlico, sicer ima škatlica cca 9kil, vse lepo zadiši po novem, ja ta vonj je zelo sladek, nato vidiš v sami embalaži, da se skriva lepo zapakiran volan, res velike stopalke, zelo težke stopalke, nič več lahke plastike. No na hitro zmečem vse iz embalaže in preverim, če je vse poleg, dodana je ena igra, navodila, program 220v napajalnik, prestavna (posebaj) ročica, volan, ter celotne stopalke. Vse skupaj nekako z mojimi mukami priklopim na PC in poženem wtcc, in zlomčič mi da vedeti, da mi nikakor ne uspe naštimati samo volana, vse drugo mi dela, volan ni funkcioniral, naložim še novejši program za g25 in makina se začne obračati, in se že takoj pokaže kaj je pravih 900 stopinj, če imam prav se volan zasuka obrne za 3 kroge, malo se še poglobim v nastavitve s pomočjo Denzzy-a in naštimava samo 250s kot vrtenja volana in v sami igri se zelo dobro obnese, žal še do sedaj nism sprobal sklopke,ter menjalnika, prestavljal sem samo na semi pro, ali rečeno Ferari menjalnik za laike, prestavljaš smao an tipke, te tipke so pa res velike in zelo nežne ali rečeno, na dotik vrhunske, enako se pokažejo v dobri luči, ko napolno voziš nek ovinek in volan zelo vrtiš, je veliko placa oz. prostora, da kadarkoli premenjaš, na df pro mi je tole delalo probleme, in tukaj je vse supaj pravi racing, v tem smislu, da igraš čisto natančno, pač ne zgubljaš dragih dragih tisočinh sekunde, kaj šele sekundico, ja v tem športu, treba biti zelo natančen, sam volan an dotik je fenomenalni, pravo lepo dišeče usnje, sm škoda da je šel vsaj rep kravice na volan, pa vseeno le naj kravica diši, važn da ga mi žgemo. Pač vse ima svojo ceno, sama konstrukcija ali oprijem volana ej nadmočna, pravi športni volan, mogoče če bi se človek lotil v skrajno predelavo, bi en dan pobesli, gor pravi momo racing volan, večji fi, cca večji za 5cm bi bilo še več kot dovolj,pa vseeno navadiš se ga pač nezlahka,le zakaj?,ker je volan večji od vseh, obroč je večji in tako posledično imaš roke čisto na drugi poziciji, kto na L df pro ali ex celo!
Natančost volana je pa spet nova meja med volani, volan je zelo natančen, ko sm nekak dodobra naredil 15 krogov, sem šele spoznal,da na df-pro sem v določenem ovniku, ko me je preveč vleklo iz ceste, naredil problem. Nikakror nisem prišel na progo, kot da mi mal fali volana, nekak tukaj na tem g25 volanu imaš več možnosti popravljanja, no vsaj tak občutek po 5h nažiganja sem pridobil od njega.
Kaj naj še dodam, naj rečem da povem kaj več kasneje, ko dodobra sprobam še menjalnik in sklopko!